ישנם לא מעט אנשי עסקים אשר מצליחים בזכות רעיון סטנדרטי, פשוט. הם פשוט יודעים למנף את הרעיון שלהם בצורה נכונה ולכן הם מצליחים, בזמן שאחרים נכשלים. אך יש אנשי עסקים שלוקחים רעיון לכאורה פשוט, ויוצרים איתו מהפכה שלמה וזאת בזכות חשיבה מקורית, יוצאת דופן.
דוגמא טובה לכך הוא בועז דקל, אשר ייסד את חברת PMI בסוף שנות התשעים, ומאז החברה גדלה והתפתחה והפכה להיות שם דבר בתחום שלה. בין היתר, בזכות העובדה שבועז ידע לקחת את הרעיונות שלו וליישם אותם, אף על פי שלמתבונן מהצד, הם נשמעו כמו רעיונות מהפכניים שאין להם שום סיכוי אמיתי.
מה הרעיון? חברת PMI מייצרת, משווקת ומפיצה מוצרי פנאי לילדים ובני נוער. מדובר על מוצרי פנאי שהם מותגים לכל דבר. היתרון הבולט שלהם על פני מוצרים אחרים, הם מאוד עמידים ואמינים ויכולים להחזיק מעמד זמן רב.
מה המהפכה כאן?
מעבר לעובדה שחברת PMI יוצרת מוצרים עמידים וחזקים, מה שאומר שאין צורך לזרוק אותם ולקנות במקומם מוצרים אחרים, הרי שבמשך הזמן בועז דקל גם פתח אתר אינטרנט בשם אמיגו, אשר מאפשר למכור מוצרים לילדים ובני נוער במחירים נוחים ואטרקטיביים לכולם.
אתר אמיגו לא רק שהוא מוכר את מוצרי PMI אלא הוא גם מאפשר להורים לקנות מוצרים של חברות אחרות, ובכך, בועז מתחרה בחברת אמזון. הוא מאפשר להורים לרכוש מוצרים לילדים ובני נוער במחירים הרבה יותר זולים, מבלי שהם יצטרכו להזמין מחו"ל, על כל המשתמע מכך.
אין ספק שמדובר במהפכה של ממש בתחום הצעצועים ובכלל בתחום האינטרנט. הורים רבים נהנים מאפשרות להזמין דרך אתר ישראלי את כל המוצרים והמשחקים שהם רוצים עבור ילדיהם.